18 juni, 2007

Een fantastische dag, 15 juni het Rolmite event

Beste vrienden, supporters, sympathisanten en sponsers,

Na zo'n een evenement kon ik het niet nalaten om even een stukje te schrijven over hoe wij, sporters, het evenement langs onze kant beleefd hebben. De twee Fransen die de demo mee gekleurd hebben zijn me ontzettend dankbaar geweest en ik hun. Ik denk dat ik wel mag zeggen dat de demo geslaagd was. En dan last but not least... "Joachim Gerard" Voor mij het grootste talent dat we tot op heden voortgebracht hebben ! Hij kan, als hij wil, een hele grote worden ! Ik zou hier graag toch ook een aantal mensen willen bedanken die dit weer allemaal mogelijk hebben gemaakt . Eerst en vooral de mensen van Rolmite voor hun onverzettelijke energie en vastberadenheid. Zonder hun zou er niets zijn. Dan al de vrijwilligers die zich belangeloos weer ongelooflijk hebben ingezet. Toch ook even de Peter bedanken van restaurant "Tillia" voor het lekkere eten en al de mensen, sponsors,sympathisanten, supporters en vrienden die een bijdrage geleverd hebben op welke manier dan ook voor dit evenement mogelijk te maken.
Maar de man waar het allemaal mee begon voor dit unieke en uitzonderlijke kader is meester "Mil" van de gemeentelijke basisschool Wezemaal. Rolmite en mezelf zijn hem dan ook ontzettend dankbaar hiervoor
Met enorm verheugde en tevreden sportieve groeten
Gert Vos

Geen opmerkingen: