08 april, 2008

goed gearriveerd

hier ben ik weer. Even vermelden dat ik en joachim gisteren de finale in het dubbel spijtig genoeg verloren hebben in drie sets van het duo Mazzei, Farkas. Vandaag zijn we echter al gearriveerd in Argentinië en ik moet zeggen, tot nu toe ben ik aangenaam verrast. De vlucht naar hier toe is heel goed verlopen en oef geen stukken aan mijn stoel of wat dan ook. Het hotel, de omgeving, de vriendelijkheid en het eten is veel beter dan in Brazilië. Alleen de rijstijl hier is nog zotter . Moesten we zo rijden in België hadden we waarschijnlijk nog 10 maal meer ongevallen dan nu al het geval is. We komen nu juist terug van een Itailiaan en eerlijk is eerlijk, heb zelden buiten Italië zelf zo goed gegeten voor amper 16 euro met drank inbegrepen voor ons beiden. Kon dit maar in België... Ga binnen een uurtje of zo onder de wol kruipen, morgen lekker ontspannen trainen en er hier nog eens "een ferme lap op geven" Vanaf woensdag begint het tornooi hier en ik hoop dat het tornooi nu wat langer duurt voor mij. Misschien heb ik het al vermeld maar Joachim heeft het tornooi in Brazilië op zijn naam geschreven. Het zal moeilijk zijn om hem te kloppen. Laat ons hopen dat we nu het dubbel ook op onze naam kunnen schrijven.
Vele groeten vanuit Argentina...
Gert

1 opmerking:

Macaronny zei

Hey Gertje,

Jammer van het dubbel, maar dat komt wel goed. Zwitserland 2 finales verloren, Brazilië 1 finale gewonnen en nu 2 finales winnen - de perfecte progressie. Belgium on top !!!!!
Feliciteer onze jongen even van mij, schitterend parcours.

Gr. De coach Ronny-V