13 mei, 2008

toch een goeie beslissing geweest

hello people,
Het is toch een goeie beslissing geweest om naar de super serie , Japan open te komen. Ik heb vandaag mijn eerste ronde(90 punten) gewonnen tegen Martin Erni(zwitser) met 6/2 6/0. Het is verbazend maar zowel mezelf als Jo hebben totaal geen last van jet-lag. Toch 7 uur verschil hier. Joachim heeft vandaag een echt sterke prestatie neergezet en de nummer 11 ( Ryberg) er uit geklopt na een thrillertje. De score was 6/3 2/6 7/6(8-6) voor hem dus we zijn alletwee door naar de tweede ronde en morgen heeft Joachim ook een haalbare kaart. Als hij dit wint zit hij in de kwart van een super serie en kan niemand er meer naast kijken wat voor een talent hij eigenlijk wel is. De dubbelloting moeten we nog afwachten dus we zullen zien. Voor de rest is alles deze keer wel vlot verlopen met het materiaal en zo maar ik had me dan ook dubbel goed voorzien van beveiliging van mijn tennisstoel. Ik hoop dat alles daar bij jullie goed is en daarom ook iedereen veel groeten vanuit Japan. Ik houd jullie wel op de hoogte van al de resultaten hier dus daarom zeg ik tot morgen met meer nieuws. Nog 1 klein ding. Voor degene die mij trachten te bereiken op mij gsm moet ik helaas meedelen dat dit niet mogelijk zal zijn wegens geen netwerkbereik op mijn telefoon. Bij de meeste Europeanen hier trouwens hier. Japan is wel speciaal maar ik moet bekennen dat het bij mij toch iets heeft.
Till tomorrow ...
gert

1 opmerking:

Macaronny zei

Proficiat Guys,

Prachtige prestaties!!

Nu is het nog maar een kleine stap van Japan naar Peking...

Succes verder,

Gr. Ronny