09 januari, 2007

Hoe zit het nu eigenlijk?

Hallo beste sponsers, vrienden en tennis.makkers;

Even een woordje uitleg; eerst en vooral wil ik iedereen mijn beste wensen overmaken voor het nieuwe jaar. Zoals jullie allemaal wel weten staat in 2008 het grootste sportevenement ter wereld op het programma; de olympische en paralympische spelen in China meer bepaald in Peking. Het spreekt voor zich dat den deze daar heel graag zou bijzijn. Ik ga hiervoor dan ook alles in het werk stellen om dit doel te kunnen bereiken maar het wordt geen gemakkelijke opdracht want de belgische selektiecriteria liggen merkelijk hoger dan de internationale criteria. B.P.C. (Belgisch paralympisch comitée) stelt een plaatst in de top 16 van de internationale ranking voorop. De deadline staat geboekt op begin juni van 2008. De internationale criteria liggen op top 48 en dan ben je voor I.T.F. rechtstreeks geplaatst. B.P.C. heeft ook al duidelijk laten verstaan dat als er niet aan deze criteria wordt voldaan dat er ook geen eventuele wild cards van I.T.F. zullen aanvaard worden. Toch geloof ik in mijn kansen om dit doel te kunnen bereiken ! ( part one)

Geen opmerkingen: