31 maart, 2008

hoeveel pech kan ik hebben

ik ben momenteel in Brazilië voor een tornooi dat tot zondag duurt en van daaruit gaan we (mezelf en Joachim) verder door naar Argentinië. Normaal gezien verloopt alles toch altijd goed wat betreft ons materiaal maar nu bleek bij aankomst in San Paulo dat het meest ondenkbare toch is gebeurd. De vliegtuigmaatschappij LUFTHANSA is er toch wel in geslaagd zeker om mijn tennisstoel tijdens het transport te breken en zelfs op drie verschillende plaatsen. Voor alles bestaat een oplossing zegt men maar dit ziet er op het eerste gezicht niet zo fraai uit. Ik heb dan ook alles gedaan wat in mijn macht ligt om hier een oplossing voor te vinden. We hebben iemand gevonden die gaat proberen de gebroken stukken te lassen. Laat ons hopen dat deze man er kan in slagen. Dus allemaal jullie vingers kruisen en misschien komt het dan toch nog in orde ! Als dit niet lukt is de enige optie in een stoel van iemand anders spelen, maar proberen te spelen zal ik al moet ik er hemel en aarde voor bewegen. Ik hou jullie verder op de hoogte van de ontwikkelingen en hopelijk later ook van de resultaten en liefst goede. Er schijnt nu toch weer een beetje licht in de donkere tunnel.
adios, tot snel

Geen opmerkingen: