02 april, 2008

oef, toch een zucht vqn verlichting

Hallo iedereen...het is hier nu 9.30 u in de avond. Ik heb vandaag mijn tennisstoel terug ontvangen om 19 u in betere staat dan hij was. Ze hebben de stukken terug aan mekaar kunnen lassen. Natuurlijk ben ik nu gedwongen geweest om langs de kant te staan als de andere spelers aan het trainen waren. Ik heb dan ook bewust gekozen om in het hotel te blijven en niet naar de trainingsbanen te gaan. Morgennamiddag moet ik aan de bak dus ik heb nog wel even tijd morgen om te kijken wat mijn stoel gaat doen. Laat ons allen hopen dat hij het uithoud. Zo, nu zijn jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen. Het is nu tijd voor mij om stilletjes aan naar de kamer te gaan, een douchke te pakken en de oogjes en snaveltjes toe te doen. slaapwel voor mij, goeienacht aan jullie...
gert

Geen opmerkingen: