04 april, 2008

het heeft niet mogen zijn

gisteren heb ik spijtig genoeg het onderspit moeten delven tegen Fabien Mazzei(italiaan, 22) score was 6/3 6/2 . Ik heb niet slecht gespeeld maar ook niet echt goed. Mijn overtuiging is wel dat mijn stoel toch onherroepelijk is gekraakt want na gisteren alles nog is na gemeten te hebben bleek mijn vermoeden juist te zijn. Er zit namelijk een verschil van 1,5 cm wanneer je de afstand meet van beide wielen tot de centrum as. De grote as in het midden die onder mijn stoel loopt heeft ook een krak gehad en dit is niet te herstellen. De stoel zal wel houden waarschijnlijk maar er zal niets anders op zitten dan een nieuwe te bestellen. Heb het gevoel dat ik mijn kansen niet voor de volle 100 procent heb kunnen verdedigen. We kunnen er alleen maar het beste van maken. Vandaag spelen Joachim en mezelf onze dubbel. Als we winnen zitten we weer in de finale. Joachim heeft trouwens gisteren ook zijn singel gewonnen tegen Jozef Felix(Slovaak). Hij zit morgen in de halve finale. Vele groeten aan het thuisland
Gert

Geen opmerkingen: