03 april, 2008

een overwinning na al die pech

Na al de pech die ik voordien hier kende heb ik gisteren mijn eerste westrijd dan toch kunnen spelen en winnend afgesloten tegen de Argentijn Oscar Diaz met 7/6 6/1 . in de eerste set zat ik nog ergens anders met mijn gedachten. Vooral dan aan wat er allemaal gebeurd was dit tornooi. Vandaag moet ik pas 6 de wedstrijd spelen tegen Fabien Mazzei, een verdomd snelle Italiaan met veel techniek in huis. hij staat momenteel 22 ste op de ranking. Nu ik mijn eerste wedstrijd gewonnen heb is het vertrouwen er bij mij alleen maar terug op gegroeid. Ik ga er alles voor doen om te kunnen winnen vandaag. Joachim speelt vandaag tegen Jozef Felix, een niet te onderschatte Slovaak maar zoals Joachim nu staat te spelen zullen ze van goede huize moeten zijn om hem te kloppen. gisteren is ook de dubbel trekking gebeurd en ik en Joachim zijn eerste reekshoofd. Vandaag zijn we dan ook vrij omdat we een buy hebben. Nog even terzijde; Als ze ons opgehaald hebben van de vlieghaven heb ik de rit van mijn leven meegemaakt. Het was al eem stuk in de nacht en wisten jullie dat ze hier NIET stoppen voor rode lichten, te gevaarlijk was de uitleg om stil te staan om dat uur in de nacht. We hebben dan maar ook wijselijk besloten om niet te ver en zelfs bijna niet buiten het hotel te gaan. Eigenlijk toch droevig als je bedenkt dat je op zo een manier moet leven en steeds op je hoede moet zijn in de avond. Zo dat wa het voor today. Iedereen terug up to date now. till tomorrow...
Gert

2 opmerkingen:

Freya zei

Doe zo verder! Ik lees met veel plezier (al is het nieuws niet altijd even positief) jouw berichtjes van de andere kant van de wereld. Ik duim voor jou en Joachim!

Macaronny zei

Hey Gertje,
Dat is omdat we er in Zwitserland nog over gesproken hadden met de Ronald!! Hopelijk blijft alles heel.

Succes Boys,
en hou me op de hoogte van jullie prestaties.