13 april, 2008

Het laatste bericht vanuit Argentinië

hey Foxes,
Even melden dat ik en Joachim gisteren in het dubbel terug het onderspit hebben moeten delven maar nu in 3 sets. Setstanden waren 4/6 7/6 3/6 . Maar dit betekent niet dat we een slechte partij hebben gespeeld, integendeel. Het andere team Farkas, Mazzei heeft er moeten voor vechten. Het valt me meer en meer op dat het dubbelwerk met Joachim steeds beter gaat zowel qua spelniveau als communicatie. Als je op 5 tornooien samen nu 1 halve en 4 finales speelt mag je toch spreken van een succes. Het zou enorm spijtig zijn als het B.O.I.C. hier zou over zien en het beste rolstoeltennis dubbelteam ever zou thuislaten. Laat ons allen hopen dat dit niet gebeurt zodat wij onze kansen maximaal zouden kunnen verdedigen op de paralympics te Peking. Wij zijn er samen in ieder geval alles aan het doen om te kunnen gaan. In de singelfinale is Joachim vandaag op een super Mazzei gevallen. Soms haalt deze Italiaan van die stunten uit en vandaag was er zo eentje. Joachim heeft zijn singel finale verloren met 7/5 6/1. Al bij al als we terugkijken naar de 2 weken in Zuid-Amerika mogen we zeker niet klagen. Voor mezelf 1 kwartfinale en halve finale in het enkelspel en 2 dubbelfinales. Voor Joachim 4 finales met 2 in het enkelspel waarvan 1 tittel op zijn naam en 2 dubbelfinales samen met mij.
Na dit tornooi zijn we weer een paar weekjes thuis. Tijd voor wat te bekomen en te trainen en de batterijen op te laden voor het volgende tornooi in Japan. Dit tornooi zal voor ons beiden het laatste zijn voor de deadline van het B.O.I.C. Dan zullen we afwachten wat hun beslissing zal zijn en aan de hand daarvan ga ik bij een selectie nog verder spelen tot en met Peking. Bij een niet selectie gooi ik de handdoek in de ring en speel ik nog juist het W.K. in Italië en zal mijn carriere ten einde zijn. Laat ons de vingers kruisen dat de selectie werkelijkheid wordt
Amigos, adios
Tot in België
Gert

Geen opmerkingen: