11 april, 2008

Toch gelukt

Hallo mensen,
Ik en Joachim zijn alletwee door naar de halve finale in Agertinië. Maar het heeft vooral voor Joachim bloed, zweet en tranen gekost. Hij speelde tegen een supersnelle Argentijn met pakken techniek in huis dus het was zomaar geen wandelingetje in het park. Kwam er nog bij dat die Argentijnen heel fanatiek zijn en dus niets liever hadden dat de favoriet er uit ging tegen hun eigen vlees en bloed. Persoonlijk denk ik als Joachim vandaag geen Vos had gehad om hem op te peppen, hij de boot ingaat want in de derde set stond het 4/2 voor de andere speler en ik heb hem er door geroepen ongeacht dit mag of niet... Kom me op dat moment niets schelen. Ze kunnen achteraf zeggen wat ze willen maar de speler die wint heeft altijd gelijk. Voor mezelf moet ik zeggen dat ik vandaag een evenwichtige en soldide partij heb gespeeld. Mijn cijfers waren 6/1 6/3 tegen toch wel de nr 22 en vierde reekshoofd. Morgen spelen ik en Joachim alleen het dubbelspel omdat wij terug als eerste geplaatst zijn en het is precies of dat er 1 of andere goochelaar er een hand in heeft gehad maar het is juist dezelfde loting als verleden week dus willen we uiteraard terug tot in de finale maar nu om hem winnend af te sluiten.
Allen de vingers kruisen, wij gaan proberen om de rest te doen, namelijk winnen. Het goede nieuws is dat er zo wie zo een belg in de finale gaat staan van het enkelspel want ik en Joachim spelen nu tegen mekaar in de halve finale...
That's al foxes for today
Till next time
Vele zonnige en warme groeten uit Argentina

2 opmerkingen:

Litrik De Roy zei

Ik lees met veel interesse over jullie avonturen ginds.

Veel succes ermee!!

Macaronny zei

Prachtig jongens,
Doe zoals ik in een vorig bericht zei.
2 finales winnen. Toch al tof dat er een Belg in de finale staat.
Succes en dat de beste mag winnen!!